skip to main | skip to sidebar


Tuesday, June 22, 2010

Sai Baba Akhirnya Mati


Sai Baba adalah seorang manusia biasa macam kita yang telah dikatakan Dajal oleh sesetengah pihak disebabkan kebolehan dia untuk merawat sakit, menghidupkan orang yang dah mati serta membuat beberapa benda magik. Siapa yang masih tak tahu pasal hal ni boleh search di internet dengan key word Sai Baba.)

Aku explain sikit pasal Sai Baba ni..

Sai baba dilahirkan di India dan mula dikatakan mempunyai kuasa luar biasa apabila dia di sengat oleh kala jengking. Beberapa bomoh india yang merawatnya mengatakan yang Sathya Sai Baba dilahirkan semula dari jelmaan Sai Baba yang lepas iaitu Shirdi Sai Baba. Kata-kata itu dibuktikan dengan kebolehan Sathya Sai Baba untuk menyusun nama Shirdi Sai Baba menggunakan bunga jasmin tanpa memegangnya. Dari situ dia mula menjelajah sekitar pelusuk India untuk mengumpulkan pengikut.

Korang tengok la sendiri berapa ramai yang dia tipu. Sekali dengan raja-raja dan menteri-menteri dia tipu.


Kata Tuhan/Dajal. Mana ada sakit. Ni nak potong riben pun mintak orang potongkan. Sah-sah penipu
Yang penting bagi aku, sudah mati seorang lagi PENIPU BESAR di dunia ni. Dan harap takkan ada lagi penipuan sebegini. Mereka yang menipu dan menggangap diri mereka tuhan boleh digelar sebagai orang kurang kasih sayang. Diorang ni tak layak hidup di dunia ni sebenarnya. So sebagai manusia kita kena sentiasa berjaga-jaga supaya tak mudah ditipu sebegini. Sekian. Salam, 




*Source Hakimy

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

 

Kisah Kisah Islam Copyright © 2011 | Template created by O Pregador | Powered by Blogger